Het versterkte frequentiegebied van een versterker of installatie, bijvoorbeeld 80 Hz tot 16 kHz (-5dB).
Filter gebaseerd op een impulsrespons die aan beide zijden oneindig doorloopt. Zie ook FIR filter.
Alternatief voor de traditionele manier om telefonisch bestellingen te plaatsen of reserveringen te maken, via de toetsen van je telefoontoestel en voice-response.
Een twee-dimensional streepjescode met drie centreringspunten die snel leesbaar is, nu ook door mobieltjes.
Aanduiding voor de steeds meer gebruikte toepassing om een telefoontje te laten beantwoorden door een vooraf opgenomen stem. Bijvoorbeeld: voor algemene informatie toets 1, voor informatie over ... toets 2 enzovoort. Wordt vaak als heel onpersoonlijk en onprettig ervaren.
Digitaal opgenomen vragen of antwoorden of synthetische spraak van een computer.
Gesproken antwoordsysteem; in een PABX vrijwel altijd samen met ACD.
Het idee dat grote bedrijven ook verantwoordelijk zijn voor het welzijn van burgers, in eigen land of daarbuiten.
Door een computer in spraak vertaalde gegevens, bijvoorbeeld ‘uitgesproken’ als antwoord op het indrukken van een toets op het telefoontoestel.
Team van deskundigen dat klaar staat om incidenten in en rond de ICT-infrastructuur van een bedrijf te onderzoeken, af te handelen en in de toekomst te voorkomen.